maanantai 23. tammikuuta 2012

näkyjä

Normipostausta perään. Uusi viikko taas alkamassa ja salilla taas jo käyty. Viikonloppuna ei tarvinnut sitten mennä mihinkään sen kummemmin kun pk oli kipeä.
Lauantaina kävin systerin hiusket laittamassa kuntoon- sen kummempaa ei oikeastaan tullut lumitöiden ohella tehtyä.
Sali oli tänään aika täynnä ja suihkukin :O en tiiä mikä ryminä kaikilla alko, kun yhtäkkiä tuntu koko salin olevan pesulla yhtäaikaa,hah.
Luulin jo, että olin ihan sekaisin kun olin salin toisella puolella missä kaikki laitteet-niin siellä oli lyhyttukkainen nainen mustissa vaatteissa ja punaisissa hiuksissa. Hetken päästä kävelin toiselle puolelle missä käsipainot ym. niin sama nainen oli nyt nostamassa siellä käsipainoja. olin vähä, että häh?!Miten ihmeessä se ehti tänne ennen mua kun just se oli tekemässä taljassa ojentajia?No tein siinä selät ja menin vielä takaisin sinne laitepuolelle. Ja ei- siellä se nainen taas jo oli! Pikkasen siinä mietiskelin,kunnes tajusin niiden olevan kaksosia! Ja ihan samanlaiset treenivaatteet- samat tukat ja vielä sama väri =D

Eilen illalla tuli yhessä vaiheessa niin huono olo, että päässä vaan pyöri. Mikä lie verensokerin lasku, sillä söin sitten pikkasen rahkaa ja makoilin sohvalla niin puolen tunnin sisällä alkoi helpottamaan.
Aijuu, mun keittiövaaka on p****na... ei kiva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti