lauantai 14. tammikuuta 2012

Herkkuja herkkuja

Niinhän siinä sitten kävi eilen ,että salille tuli illalla lähettyä. Hyvää ja tehokasta treeniä 2 tuntia.Teki kyllä hyvää.
Tänään oli tarkotus pitää kokonaan lepopäivä, mutta "piloille" meni sekin ;) Lähdin päivällä moikkaamaan kummipojua ja siinä samassa tuli hyötyliikuntaa muutama tunti harrastettua pulkkaillen.
Porukoilla myös syömässä ja ai että miten vaikeeta oli vastustaa ihania hedelmäkarkkeja ja suklaata mitä yritettiin tarjota. Entäpä ruuan jälkeinen suklaakakku!?! :O Kun oikein tyrkyttämällä yritettiin mua saada maistamaan, mutta jostain kummasta mä löysin tahdonvoimaa enkä syönyt mitään herkkuja!
Ja voin olla nyt tyytyväinen kun iltapalaksi tulee vedeltyä rahkaa ja ananasta=) Niin ja vihreää teetä.
Tosiaan käytiin vielä broidin kanssa heittämässä 8km iltalenkki myöskin.
Nyt voisi vielä saunan lämmittää vaikka kello paljon onkin, mieskin kun meni yöksi töihin, nii ei tässä "parempaakaan" tekemistä ole =)
(Dodi, sekin on nyt laitettu samantein päälle)
Liikkuminen ja treenaus ei tuota sen kummempia vaikeuksia, mutta ruokavaliossa huomaan miten riippuvainen kaikenmaailman herkuista oon ollut(ja vieläkin). Varsinkin tänään kun ruokarytmi ei ole ollut tasainen kun on ollut kyläilemässä- niin se himo hiipii salakavalasti jos pikkusenkaan on nälkä. Huomaan kyllä miten tärkeää säännöllisyys on-ainakin mulle. Ja mitä tulee näihin herkkuhimoihin-ajattelen, että "oletko sä niin heikko, ettet pysty vastustamaan karkkeja, ajattele ensikesää ja bikineitä,mulla on koko loppuelämä aikaa syödä herkkuja tän kaiken jälkeen jos tekee vielä mieli" nämä mantrat yleensä helpottaa sitä omaa oloa ja pikku vesihuikan jälkeen olo alkaa rauhottumaan. Mä kuitenkin luulen, että jo tämän ekan viikon jälkeen rupeaa helpottamaan, varsinkin kun on asennoitunut oikein.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti