tiistai 17. tammikuuta 2012

Better bodies

Virtaa riittää=) Tää olo mikä nyt on aamutreenien jälkeen on jotain aivan mahtavaa :D Mä olen niin energiaa täynnä, niin pirteä ja hyväntuulinen. Tänään olin siis pikkasen aikasemmin salilla, pikaksen vaille 8 ja kyllä nyt on kumma kun sali pullollaan jo 9 pintaan =D Porukat on tosiaan heränny liikkumaan. Pitäiskö vielä mennä tunti aikasemmin, että edes mahtuu sekaan, heh.
No ei, ehdin hyvin tehä tehokkaat treenit ja nyt on hyvä fiilis. Huomenna olisi sitten lepopäivä, kympin kävelyllä tosin voisi käydä.
Tähän tunteeseen jää koukkuun ja salilla käyntiin joka mulle ennen on ollu hiukkasen "pakkopullaa" ja oon mielelläni tehny jotain muuta(pumppia,totalbodyy,tanssia etc)mutta jotain on tapahtunut(?!) enkä mä malta odottaa seuraavaa treenikertaa =D Ja treenaan todellakin hikipäässä kun treenaan,joten salikäynti ei o mikään lepohetki. Suosittelen ehdottomasti.
Mietiskelin eilen salilla, että millä muilla "mantroilla" sitä saisi itsensä puristamaan ne viimeiset rankat toistot silloin kun todellakin on ihan uupunut ja huomasin löytäväni taas lisää niitä itselleni. Kun oli niin loppu, ettei ensi kesän bikinitkään enää auttanut-ajattelin vain, että nyt väännät-tää olo helpottuu kuitenkin ihan heti tän sarjan jälkeen, kipu kestää vaan hetken =DJa taas sai pumpattua lisää.

Ihanaa, että tänne on löytynyt muutamia lukijoita!! =)Kommentoida saa, niitä on mukava lukea.

2 kommenttia:

  1. Mukava seurata blogiasi, joka päivä käyn :D

    Tsemppiä ja kevättä kohti!

    VastaaPoista
  2. oij, kiva kuulla=)Kommentit piristää aina kummasti!
    Kevättä kohti =)

    VastaaPoista