keskiviikko 23. marraskuuta 2011

hiusten leikkaus pidemmiksi

ai mitennii se onnistuu? no ei vais, broidi huikkasi systerille kun sanoin, et etkö sä huomaa mitään-ai sä oot leikannu P:n hiukset?-pidemmiks=)
Saatiin siis tosiaan teipit tukkaan tai tukkiin- sillä mun omakin tukka piteni samalla. Oltiin ensin tilattu siskolle kahta väriä ja niistä kun valittiin toiset niin toiset piti lähettää takaisin. Vaan kun systerin tukka oli valmis olin niin kateellinen-et mäki kyllä haluan-mulla on niin ihana sisko että se sano no laitetaan sulle-mä ostan ne joululahjaksi=)
Siskon pikkumiehellä vaan oli niin paljon energiaa, ettei alettu mulle enään eilen niitä kiinni laittamaan. Vaan kun tulin kotia-opetin miestäni!Ja onneksi hän on pikkutarkka silloin kun tarvitsee ja omaa maailman parhaimmat hermot ja keskittymiskyvyn. Opetin ja näytin ja kerroin miten laitetaan ja tein jakaukset alustavasti ja nää on ihan perfectot!Aikaa tosin meni se 2 tuntia eikä näitä leikattu tai muotoiltu mitenkään, itse tein systerille 45min sisältäen ton kaiken. Mielestäni mieheltä erittäin hyvin tuo 2 tuntia =Dja on varmasti puristeltu teipit hyvin yhteen!
En o ennen käyttänyt tämän merkin hiuksia joten pääsevät samalla testiin. Käteen tuntuvat todella laadukkailta, eikä tähän mennessä ole takuttanut yhtään. Mutta sen näkee vasta ekan pesun jälkeen kun nuo suoja-aineet häviää pinnasta, että mitäs tämä nyt sitten loppujen lopuksi onkaan. Tähän mennessä itse todella tyytyväinen-teipit oli valmiiksi kiinni ja osiot tuntuvat todella ohuilta verrattuna nyt ihan esim. Simplyynkin johon itse on leikattava teippi-osiosta tulee paksumpi kuin mitä näistä tuli. Kädellä kun vetää päätä myöten-nämä ei tunnu ollenkaan vaikka mulle laitettiin suht ylös viimeisimmät kun omaan yli paksun tukan.
Saapa nähdä-toivottavasti sama fiilis näistä hiuksista jatkuu=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti