tiistai 15. marraskuuta 2011

partyy

menipäs sitten pikkujoulut ohi multa.. kaikki kaatui kun en saanut kyytiä sinne enkä tänne=/
No tulipa sitten käytyä synttäreillä syömässä kaikkea herkkuja.
Lauantaina viivyin porukoilla ja kotiin pääsin joskus klo23 jälkeen. Matkalla kaverini soitti, että lähe nyt ulos ja sanoin et mietin ja soitan kun oon kotona. Ensin olin et joo tottakai lähen, sit kun pääsin kotiin iski peruutusvaihe päälle-kello oli jo niin paljon,eikä olis varaa tuhlailla juhlimiseen jne. ensin sanoin etten lähe ja kun kello oli 00.20 ja mulle oli soitettu 6 kertaa-annoin periksi ja lähin kaupunkiin=)
Jätin auton kaverin pihalle ja lähin käveleen keskustaan päin missä olivat toisella kaverilla ollut iltaa istumassa. Samantein lähettiin sitten kun vihdoin kävelin perille. No ensin luulin, että mentäisiin samaan baariin missä ollaan ennenki oltu ja tietää että siellä hyvä meno-sitten muut sanoi että mennään tonne S:n. Olin vaan et ai-emmä kyl sinne oikee viiti,ei oo mun paikka. Lähettiin kuitenki kävelee ja kaveri sit sano, et no ei mennä sinne-mennään sinne minne pitikin. Ja ei muuta kun käännyttiin ja yritettiin huutaa, muut ei kuullu mitään=)
Mentiin sit kahestaan ja voi hyvää päivää et kaveri oli juonu-alotellut jo 6 illal ja huom. mä en ollut tässä vaiheessa juonut yhtään mitään!
Voi vaan arvailla miten ihanaa se on kun toinen siinä avautuu ja kertoilee juttuja kun ite on vann et hohhoh joojoo jne =D
Päästiin sisään ja ei muuta kun tequilaa naamaan ja siitäpä se lähti=)  Vaikka oli myöhä ennenku pääs edes alotteleen, kyllä sitä ikävä kyllä ehti juoda ihan tarpeeks %-) noo, sellasta sattuu. kiva ilta oli, vaikka erikoista sillä me ei yleensä olla oltu ikinä kahestaan ulkona tän kaverin kanssa. Alunperin oli tarkoitus jäädä yöks kaverin sohvalle, mutta pääsin loppujen lopuks taxilla kotiin asti.
Tänään olis illalla niin "mahtavaa" tekemistä kuin talvirenkaiden vaihto=/jonka näköjään joudun tekeen ite kun miestä ei näytä kiinnostavan toi auttaminen kovinkaan paljoa. Sietäis auttaa kun on rellestäny viikonlopun laivalla! =D no joo, osaan mä ne iha iteki vaihtaa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti