perjantai 11. marraskuuta 2011

koulutusta

jeijjei, tänään istuttiin 5 tuntia kuuntelemassa tuote koulutusta.
Kiinnostavaa kyllä, joskin tuntui älyttömän pitkältä istua toi aika. Tarkoitus oli vielä kokeilla kaikkia tuotteita, mutta aika loppui kesken. Ensi viikolla jatketaan siis testauksia.

Huomenna olisi tiedossa siis pikkujoulut, ja oon ihan paniikissa kun ei vieläkään kyytiä takasin päin enkä tiedä yhtään mitä pukea!
Mä oon siitä "omituinen" etten jotenkin osaa olla baarissa hame/mekko päällä. Mä en ymmärrä kun todella moni yleensä pukee jonkun mekon päälle, mutta mä en tunne oloa kotoisaksi yhtään! Ehkä se johtuu,että oon ylihullu tanssimaan ja rakastan kaikkee house, electro dance jne. musiikkia, ja jotenkin en osaa yhdistää niihin mitään pikkumustaa tai tiukkaa mekkoa=)
Yleensä siis mennään farkuilla ja jollain topilla tms. tuntuu vaan tyhmältä jos kaikki on pukeutumassa joihinki mekkoihin ja meikä hilluu siellä ainoana farkut jalassa :D jos nyt edes pääsen menemään näiden kyytiongelmien takia. Miehellä työporukan pikkujouluristeily just nyt(jippii....)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti